masuro

masuro
masuro
2 Takip Ettiklerim
3 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (3)
ygslys dilerce karagulhobi

TÜRK MİLLETİNİN BAŞI SAĞOLSUN...

Bir kaç gündür malesef derin üzüntüler yaşıyoruz. Türkiye değerli bir siyasetcisini kaybetti. BBP'ye oy...

Devamı

....

BANA LİNKİ OLMAYAN BİR YORUM GELMİŞ AYNEN ŞÖYLE DİYOR '' BANA SORMADAN YAPRAK...

Devamı

ARTIK ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKMIYOR!...

Bu sözü ilk münübüste okumuştum çok hoşuma gitmişti ve hemen ezberledim. Ne zaman azgınlığından...

Devamı

Arkadaş listemdeki bazı isimleri sildim!...Neden mi?

Arkadaşlar listemde gereksiz bir sürü isim oldu. Beni arkadaş listesine ekleyen arkadaşları bende ekledim; eğer...

Devamı

DELİ MAVİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

Geç kaldım biliyorum ama bilgisayarım tamirde olduğu için gününde yazamadaım. ÖZÜR...İyi ki seni tanıdım...

Devamı

YOLU SEVGİDEN GEÇEN DOSTLARIMIN, SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN...

Yolu sevgiden geçen, sevdiğinin kıymetini bilen, gönlü sevgi ile çarpan bütün gönül dostlarımın SEVGİLİLER...

Devamı

Yazı

Hani bazen hiç bir şey yapmak istemez canınınz ama yinede bir şeyler yapmak istersiniz ya?İşte...

Devamı

TÜKETİCİYİ KORUMA DERNEĞİNE TEŞEKKÜRLER...

Hayatta her zaman kötü şeyler olmuyor bazende güzel şeyler oluyor, dileğim bu güzel şeylerin daha...

Devamı

BU VAHŞET NE ZAMAN BİTECEK...

Bu vahşeti durduracak kimse yok mu? İşgalci, sığınmacı israil zaten yıllardır ambargo uyguladığı, aç susuz...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !